Locatieraad
De locatieraad verzorgt de dagelijkse bestuurlijke gang van zaken in de locatie. Dat gaat o.a. over het beheer van de gebouwen, de administratie kerkbalans en het vrijwilligersbeleid. Beleidsmatig zijn zij het uitvoerende orgaan van het parochiebestuur in de locatie Kampen. De locatieraad heeft een vijf leden, waaronder een secretaris en een budgethouder.
Budgethouder:
Dhr. C.J.M. (Clemens) Huesmann
Email: cjmhuesmann@gmail.com
Secretaris:
Mevr. J. (Jacquelien) Otten
Email: jacqotten@outlook.com
Dhr. J.H. (Jan) Toeter
Email: j.h.toeter@outlook.com
Dhr. L. (Louis) Braakhuis
Email: lbraakhuis@home.nl
Dhr. R. (Rob) Masseling
Email: rwjmasseling@kpnplanet.nl
Contactpersoon werkgroep locatieraad:
Jacquelien Otten
Email: jacqotten@outlook.com
Locatiesecretariaat
Bij het secretariaat parochie Thomas a Kempis kunt u terecht voor allerhande vragen over de parochie.
Wanneer er veranderingen zijn in de gezinssituatie van parochianen, zoals geboorte, overlijden, verhuizing van gezin of één van de kinderen, of wijziging in leden van de werkgroepen, wilt u dit dan doorgeven aan het parochiesecretariaat. Zo kunnen wij ons leden- en vrijwilligersbestand up-to-date houden. Voor veel van die taken kunt u ook terecht op het locatiesecretariaat.
De volgende diensten worden geleverd:
Openingstijden
Maandag 19.00 - 21:00 uur en donderdag 09:00 - 11:30 uur
Tijdens schoolvakanties gesloten of beperkt geopend.
Bezoek- en postadres
Buiten Nieuwstraat 97, 8261 AS Kampen
Telefoon: (038) 337 05 60 of 06 244 956 88
E-mail: olvthkampen@parochie-thomasakempis.
Contactpersoon werkgroep locatiesecretariaat:
Pedro van Mierlo,
Tel.: 038 331 37 86
Email: plvanmierlo@home.nl